Сім причин полюбити апельсини — ви про них навіть не здогадувалися. І це не рахуючи вітаміну С
Харчування6 серпня 2021, 06:00
Крім того, що вони виглядають естетично, апельсини ще мають приємний цитрусовий смак і добре втамовують спрагу. Також, апельсини вже давно є основним продуктом харчування спортсменів в перервах між тренуваннями, і в цілому апельсин — відмінна закуска, щоб наповнити свій раціон не тільки яскравим смаком, але і користю.
Ось сім дивовижних переваг регулярного вживання апельсинів.
Передплатіть NV Преміум та читайте без обмежень
Нам необхідна ваша підтримка, щоб займатися якісною журналістикою
1 Апельсини багаті водою
Один середній апельсин може замінити півсклянки води. Приблизно 60−70% людського тіла складається з води, і вона необхідна для всіх процесів в організмі.
Щоденне вживання достатньої кількості рідини допомагає підтримувати розумову і фізичну енергію, покращувати кровообіг, оптимізувати роботу органів, вимивати відходи і максимізувати метаболізм.
2 Апельсини містять клітковину, що захищає кишечник і здоров’я
Середній апельсин містить близько трьох грамів клітковини, що становить 12% від денної норми. Клітковина апельсинів підтримує травну функцію, допомагає регулювати рівень цукру та інсуліну в крові, підсилює відчуття ситості і навіть може сприяти здоровому сну.
Було показано, що тип клітковини, який міститься в апельсині, може позитивно вплинути на рівень холестерину в крові і позбутися від внутрішнього жиру на животі, званого вісцеральним жиром.
Це важливо, бо наявність більшої кількості вісцерального жиру пов’язано з посиленням запалення і підвищеним ризиком хронічних захворювань, включаючи діабет 2 типу, високий кров’яний тиск і деякі види раку.
3 Апельсини знижують ризик інсульту
Було показано, що споживання флаванони, сполуки, що міститься в цитрусових, таких як апельсини і грейпфрути, значно знижує ризик ішемічного інсульту. У більшості випадків, ішемічні інсульти виникають, коли кровоносна судина, що постачає кров’ю головний мозок, закупорюється.
У зв’язку з цим, споживання вітаміну С також може допомогти захистити від геморагічного інсульту, менш поширеною різновиди інсульту, але часто більш смертоносної. Недавнє дослідження показало, що в середньому, у тих, хто пережив геморагічний інсульт був низький рівень вітаміну С.
4 Апельсини знижують ризик раку
За даними Американського інституту онкологічних досліджень, харчові волокна «переконливо» знижують ризик колоректального раку, в той час як фрукти в цілому можуть зменшити ризик виникнення раку легенів, шлунка, рота, глотки, гортані і стравоходу.
З'єднання лімоноіди, що міститься в цитрусових, таких як апельсини — продемонстрували вражаючу здатність боротися з раком в лабораторних тестах, включаючи е рак легенів, грудей, шлунка, товстої кишки, шкіри і рота.
5 Запобігає захворюванням серця
У новому дослідженні, проведене в Університеті Колорадо виявили, що регулярне вживання вітаміну С щодня може мати великі переваги в профілактиці судинних захворювань.
Однак дослідники виявили, що учасники, які щодня приймали добавку вітаміну С (500 мг / день), зменшили звуження судин так само, як і учасники, які займалися спортом.
Хоча дослідження було невеликим і вправи, безумовно, як і раніше є кращим варіантом для профілактики, результати досліджень свідчать про здатність вітаміну С підтримувати оптимальне здоров’я кровоносних судин.
6 Ваша шкіра скаже вам «спасибі»
У міру дорослішання наша шкіра разом з іншими частинами тіла страждає від пошкодження вільними радикалами. Цей процес схожий на іржу металів після контакту з повітрям.
Незважаючи на те, що це неминуче, апельсини багаті антиоксидантами і вітаміном С, який уповільнює процес і змушує вас виглядати молодше свого віку! Крім апельсинів, ви можете їсти інші фрукти і овочі для сяючої шкіри.
7 Захищає ваші очі
Не можна не згадати той факт, що апельсини є джерелом вітаміну С.
Наприклад, апельсин середнього розміру містить 116 відсотків вашої денної норми.
Вітамін С є дуже корисним для здоров’я очей, і це дійсно так. Він покращує зір, знижуючи ризик катаракти, зміцнюючи здоров’я очних кровоносних судин і сповільнюючи прогресування вікової дегенерації жовтої плями.
Апельсини також багаті бета-каротином — з'єднанням, яке наш організм використовує для виробництва вітаміну А, який допомагає нам бачити в умовах низької освітленості.