Жінки мудріші. Вчені з’ясували, як сексуальна реклама впливає на фінанси людей

25 вересня 2020, 15:53
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Дослідники з США заявили, що перегляд реклами сексуального характеру негативно впливає на те, як чоловіки розпоряджаються грошима. У той же час, у жінок спостерігалася зворотна ситуація.

Згідно з результатами нового дослідження вчених з Університету Мічиган, існує зв’язок між переглядом реклами сексуального характеру і принципами розпорядження грошима.

Відео дня

Фахівці проаналізували дані про 264 респондентів (49% чоловіків і 51% жінок), розділених на групи, в яких користувачі часто дивилися рекламу різної продукції з елементами сексу, дивилися тільки звичайну рекламу або не дивилися рекламу взагалі.

Виявилося, що чоловікам, які часто дивилися таку рекламу, властива фінансова неграмотність і прийняття неправильних рішень щодо грошей.

На ступінь фінансової грамотності також впливало те, чи були люди ситими або голодними, — при перегляді сексуальної реклами на порожній шлунок чоловіки «розпоряджалися грошима ще більш нерозумно».

Однак, дослідження показало, що жінки, особливо при голодуванні, не схильні до впливу реклами сексуального характеру і вони більш дисципліновані у фінансовому відношенні, ніж чоловіки.

Результати цієї роботи можуть пояснити тенденції динаміки ринку, «панічні продажі», сезонні покупки і т. і. Крім того, вчені припускають, що дослідження може стати основою для прийняття більшої кількості жінок на керівні посади, особливо у сферах, де секс є ключовою частиною культури.

Враховуючи розвиток секс-індустрії, а також збільшення кількості реклами сексуального характеру, дослідники вважають, що чоловіки, які домінують на керівних посадах у компаніях, можуть приймати неправильні рішення.

Нагадаємо, торік представники Інституту штучного інтелекту Аллена підрахували, що кількість наукових публікацій у сфері комп’ютерних наук від авторів-жінок не зрівняється з кількістю публікацій від авторів-чоловіків ще як мінімум 100 років.

Вчені проаналізували більш 2,87 млн публікацій у комп’ютерних науках в період з 1970-го по 2018-й і заявили, що наукові статті чоловіків і жінок у комп’ютерних науках навряд чи можуть зрівнятися у близькому майбутньому.

Автори роботи впевнені, що жінки менш імовірно почнуть займатися комп’ютерними науками, якщо у цій сфері для них не буде успішних жіночих прикладів, менторів або співробітників.

«Це безперечно впливає на сферу в цілому. Коли не вистачає керівних кадрів на факультетах комп’ютерних наук, це впливає на кількість студенток і кількість жінок, які входять в сферу», — писали дослідники.

Правова інформація. Ця стаття містить загальні відомості довідкового характеру і не повинна розглядатися як альтернатива рекомендаціям лікаря. НВ не несе відповідальності за будь-який діагноз, поставлений читачем на основі матеріалів сайту. НВ також не несе відповідальності за зміст інших інтернет-ресурсів, посилання на які присутні в цій статті. Якщо вас турбує стан вашого здоров’я, зверніться до лікаря.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Здоров'я
Головні новини про здоров’я, фітнес та харчування
Щосуботи

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X