Тренуйся. Вчені розповіли про користь фізкультури для геймерів

31 січня 2020, 17:46
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Дослідники показали, що 15 хвилин інтенсивних вправ, виконуваних перед стартом місії, підвищують результати в онлайн-грі League of Legends.

Результати цього дослідження кидають виклик думкам, що відеоігри і фізична активність є протилежностями, відзначили вчені.

Групі молодих людей було запропоновано або виконувати інтенсивні серцево-судинні вправи, або відпочивати безпосередньо перед виконанням одне і тієї ж індивідуальної місії в League of Legends. Їх продуктивність в відеогрі документувалася. Результати геймерів поліпшувалися після кардіотренувань в порівнянні з відпочинком.

Відео дня

Цей позитивний взаємозв'язок між тренуваннями і відеоіграми може чинити істотний вплив на зростаюче число людей, які грають у відеоігри по всьому світу. Останні статистичні дані показують, що в світі налічується 2,3 млрд гравців у відеоігри, і очікується, що до 2021 року це число зросте до 2,7 млрд.

В онлайн-ігрових платформах, таких як League of Legends або Fortnite, щомісяця грають 67 і 78,3 млн гравців.

У той же час, оскільки використання відеоігор зростає, в суспільстві ми не сприяємо фізичній активності у молодих людей. Результати цього дослідження можуть привести до різкого зсуву в обговоренні відеоігор, оскільки результати дають вагомі аргументи, щоб переконати швидко зростаюче число геймерів в світі стати більш активними фізично.

«Було дивно, що більшість учасників отримували користь від вправ незалежно від їх рівня фізичної підготовки і їх емоційної реакції на вправи», — зазначає автор роботи, невролог Марк Роїг зі Школи фізіотерапії та терапії при Університеті Макгілла в США.

«Вражаюче було бачити, що ті учасники, які не були в виключно хорошій формі або не були в захваті від вправ, також поліпшили свої навички відеоігри після єдиної вправи. Це говорить про те, що це втручання може бути корисним для багатьох людей. Відеоігри потенційно можуть інтегрувати вправи в свої тренувальні програми», — упевнений Роїг.

Вчений додає, що одним із головних завдань дослідження було створення гри, яка була б досить близька до реальної відеогрі, але яка також дозволяла дослідникам надійно вимірювати різні показники активності гравців. Ось чому дослідницька група думає про партнерство з компанією для створення платформи для відеоігор з дослідницькою метою. Вони також хотіли б вивчити комбіновані ефекти вправ і відеоігор для поліпшення когнітивних функцій у людей, які не мають інвалідності, але також і тих, хто страждає від різних захворювань.

Правова інформація. Ця стаття містить загальні відомості довідкового характеру і не повинна розглядатися як альтернатива рекомендаціям лікаря. НВ не несе відповідальності за будь-який діагноз, поставлений читачем на основі матеріалів сайту. НВ також не несе відповідальності за зміст інших інтернет-ресурсів, посилання на які присутні в цій статті. Якщо вас турбує стан вашого здоров’я, зверніться до лікаря.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Здоров'я
Головні новини про здоров’я, фітнес та харчування
Щосуботи

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X